vrijdag 7 maart 2008

De " Vakantie" .....

In het weekend voor de vakantie had ik test foto's gemaakt bij een vriend thuis, hij heeft een zolder die leegstaat en ik had hem gevraagd of ik Harry Merry Daar zou kunnen fotograferen. Hier zijn wat test foto's:
In de vakantie had ik gelijk al op maandag mijn eerste opdracht: Foto's maken van Harry Merry, hoewel het al een paar keer verzet ging het deze keer wel door. Oorspronkelijk hadden we om 12:30 afgesproken helas werd dat 15:00 waardoor er te weinig tijd was om naar Crooswijk te gaan. We hebben afgesproken dat we dit volgende volgende week gaan doen. Wel heb ik nog foto's kunnen maken van hem bij het platenzaakje achter centraal:


Ik had op dinsdag Robin geassisteerd e n op woensdag zijn we naar België geweest om op een school in Gent te kijken, helaas werd ik onderweg ziek en kon mijn opdracht voor vrijdag: de groep "Marie Celeste" fotograferen weer niet doorgaan.

1 opmerking:

Ilse van Loon zei

mooie foto met die cd hoesjes!!!
lekker bezig! latersss ilse