woensdag 20 februari 2008

Week 7: Time too update

Ik heb al heel lang niet geupdate en ik heb daar ook geen excuus voor, misschien is het omdat ik bezig ben geweest met andere dingen? maar het gaat steeds beter. 

Foto's
Ik zou een paar weken geleden beginnen met het fotograferen van de groep "Radio Anti-Music" helaas hebben ze meerdere keren moeten afzeggen en 1 keer stond ik al op de locatie en heb toen de volgende vervangende foto gemaakt:

Kort daarna kon ik de eerste artiest fotograferen. Sander den Besten lid van de groep the Curtains die een solo project heeft gestart. Origineel hadden we afgesproken dat hij mijn zijn gitaar in pak naar de stad zou komen en we daar op locatie fotos zouden maken. Maar Sander had geen pak en was zijn gitaar vergeten. Dus besloten we naar zijn huis te gaan wat uiteindelijk een te gekke locatie bleek te zijn:

Afgelopen zondag had ik dan eindelijk afgesproken met "Radio Anti-Music" Origineel was mijn idee om hun met kleine instrumenten te fotograferen maar eerst wou ik hun gewoon met zn drieeen neerzetten. Als locatie had ik gekozen voor het parkje vlak bij mijn huis maar daarin het kunstwerk wat wij "De Kotskom"  noemen. Helaas had de groep maar 2 en een half uur waarvan een uur al verloren ging aan lopen en wachten. Maar al met al zijn er toch leuke beelden uit voort gekomen:


Morgen heb ik afgesproken met Harry Merry een Rotterdamse artiest die al een lange tijd bezig is. Ik ga hem fotograferen in het platenzaakje achter centraal station waar de platen als achtergrond zullen dienen. Verder wil ik hem op een leege zolder in een huis van een vriend van mij fotograferen als er nog tijd over is.

Geen opmerkingen: